PetPlaza.ro - Magazin online pentru hrana de animale si accesorii
Introducere
Utilizarea, indiferent sub ce forma (vizitare sau achizitionare de produse), a site-ului Petplaza.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate in continuare.
Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor.
Site-ul petplaza.ro este proprietatea societatii comerciale PetplazaShop srl, inregistrata in jud. Cluj, municipiul Cluj Napoca, str. Campina nr. 62A, corp , et. 3
Definirea termenilor utilizati in acest document
Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul petplaza.ro.
Client - persoana fizica sau juridica care efectueaza o Comanda prin intermediul site-ului mai sus amintit
Vanzator – societatea comerciala PetplazaShop srl cu urmatoarele date de identificare:
-
Sediul social: jud. Cluj, municipiul Cluj Napoca, str. Campina nr.62A, corp B, et. 3
-
Cod Unic de Inregistrare 40001650, Registrul Comertului Cluj sub numarul J12/ 4661 / 2018,
-
Telefon +40740592666,
-
e-mail: contact[@]petplaza.ro
Produse si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, ce urmeaza sa fie furnizate de catre vanzator cumparatorului.
Comanda - document electronic ce intervine ca mijloc de comunicare intre vanzator si client, prin care vanzatorul este de acord sa livreze bunurile si / sau serviciile, iar clientul este de acord sa le primeasca si sa faca plata acestora.
Contract - reprezinta acordul la distanta incheiat intre vanzator si client, fara prezenta fizica simultana a ambilor.
Curier – orice persoana fizica sau juridica, care presteaza servicii de curierat
Plasarea si Acceptarea Comenzii
Prin efectuarea unei comenzi pe site (electronic sau telefonic),clientul este de acord cu forma de comunicare prin care vanzatorul isi deruleaza activitatea.
Lansarea comenzilor prin intermediul Site-ului, poate fi realizata oricand in decursul celor 24 h / 7 zile din 7.
Programul de lucru pentru Relatii cu Clientii al magazinului online Petplaza.ro este de:
-
Non Stop prin intermediul chat-ului
-
Telefonic de Luni pana Duminica intre orele: 9-24, cu exceptia sarbatorilor legale sau a unor date, care vor fi precizate din timp pe SITE.
In cazul comenzilor lansate in perioada weekendului ( vineri dupa ora 14 – luni ora 7 ) sau a sarbatorilor legale, acestea urmeaza sa fie confirmate in prima zi lucratoare, care urmeaza momentului lansarii.
Notificarea primita, printr-un e-mail, de catre client din partea vanzatorului cu privire la primirea comenzii, are rol informativ si nu presupune acceptarea comenzii.
Contractul dintre vanzator si client se considera incheiat in momentul confirmarii de catre vanzator, pe un suport durabil, a acceptarii comenzii transmise de cumparator.
O comanda neconfirmata nu va avea valoare contractuala intre parti.
Informatiile prezentate pe site-ul petplaza.ro, inclusiv acesti termeni si conditii, au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila.
Modificarile intervenite nu vor avea efect retroactiv si se vor aplica exclusiv pentru comenzile plasate incepand cu data intervenirii lor.
Includerea oricaror produse sau servicii pe site la un moment dat nu inseamna si nici nu garanteaza ca aceste produse si / sau servicii sint disponibile in orice moment.
PetplazaShop srl isi rezerva dreptul de a inceta in orice moment comercializarea unui produs sau serviciu.
Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Pentru intrebari referitoare la datele cu caracter personal si pentru instructiuni privind accesarea sau stergerea informatiilor stocate, va rugam sa consultati sectiunea Confidentialitate.
Comunicarea cu magazinul se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea review-urilor la produsele achizitionate sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “contact”. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Vor fi excluse de pe site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat.
Documente contractuale
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
-
Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
-
Specificatiile Cumparatorului (unde este cazul)
-
Termeni si Conditii
Daca vanzatorul confirma comanda, acest lucru implica acceptarea completa a termenilor comenzii.
Acceptarea comenzii de catre vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea acestuia catre client, fara a fi nevoie de o confirmare de primire.
Vanzatorul nu considera in niciun moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail).
Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat.
In completarea acestora se adauga Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.
Cesionarea si subcontractarea
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii (ambalare, servicii de curierat, etc), cu informarea clientului, nefiind insa necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de client pentru toate obligatiile contractuale asumate
Modalitati de plata
Pentru comenzile efectuate pe site-ul petplaza.ro se poate opta pentru una din cele 3 modalitati de plata existente:
-
Plata prin ramburs la livrarea comenzii
-
Plata cu cardul bancar
-
Transfer bancar
Plata la Livrare
Comanda se achita, prin plata ramburs, reprezentantului firmei de curierat, in momentul livrarii coletului.
Plata cu cardul bancar prin intermediul MobilPay
In cazul in care ati ales metoda de plata cu ajutorul cardului bancar, este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra, pe o pagina securizata.
Pentru platile cu carduri de debit/credit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii. Sistemul asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate similar celor realizate prin bancomat sau in mediul fizic, in fata comerciantului.
Tranfer bancar
Transferul bancar se va efectua conform facturii pe care o veti primi pe adresa de e-mail. Originalul facturii se va afla in colet. Comanda va fi procesata dupa confirmarea platii pe e-mail sau telefonic la numarul +40740592666
Plata va trebui efectuata in maximum doua zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre vanzator.
In caz contrar, comanda va fi anulata pe considerentul ca cel care a facut cererea de livrare nu mai doreste sa primeasca produsele.
Toate preturile afisate pe site includ TVA.
Preturile afisate pe site nu includ taxa de livrare.
Costul pentru fiecare livrare este indicat la momentul confirmarii comenzii.
Costul de transport standard este de 19.90 RON pentru comenzile nationale cu o valoare mai mica de 199 RON si este GRATUIT pentru comenzi mai mari.
In cazul in care nu putem onora in mod integral si cumulat produsele incluse intr-o singura comanda, fiind necesare mai multe livrari, dumneavoastra nu veti achita decat costul unei singure livrari, fara taxe suplimentare pentru livrarile ulterioare.
Anularea sau returnarea comenzii
Puteti anula sau returna o comanda, fara a invoca un motiv, de la data plasarii acesteia pana in a paisprezecea (14-a) zi de la primirea produselor comandate.
Produsele folosite, care prezintă urme de uzură și/sau sunt deteriorate NU SE POT RETURNA!
Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat
Singurele costuri care cad in sarcina clientului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Returul se poate face prin curier, la adresa: Cluj Napoca, str: Borhanciului nr 26
Daca doriti sa anulati sau sa returnati comanda, va rugam sa ne transmiteti o notificare telefonica sau scrisa prin email, fax sau posta, utilizind datele noastre de contact mentionate apoi returnati-ne produsele in termenul mentionat mai sus.
Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.).
Produsele folosite, care prezintă urme de uzură și/sau sunt deteriorate NU SE POT RETURNA!
Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu petplaza.ro).
In conformitate cu reglementarile in vigoare, PetplazaShop srl isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid
Excepțiile sunt stabilite prin lege si nu se pot returna produse precum:
-produsele de igiena cum ar fi foarfeci, perii, piepteni, masini de tuns, scutece, covorase absorbante, produse cosmetice, etc
-produsele personalizate (de exemplu, obiectele care au fost inscripționate cu anumite texte sau imagini);
-CD-urile și alte produse informatice;
-programele de calculator descărcate sau e-book–urile;
-alte servicii achiziționate online etc.
De asemenea, nu se pot returna produsele care nu pot fi revândute din motive de igienă sau produsele perisabile – hrana uscata si umeda, recompense, covorase absorbante, scutece, etc
Excepțiile de la dreptul de retragere sunt enumerate limitativ de lege.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit un produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.
Nu se accepta returul produselor care prezinta defecte cauzate de utilizarea necomforma a acestuia sau in asociere cu produse /accesorii /software si /sau servicii care nu sunt compatibile cu produsul cumparat.
Nu se accepta retur produse care au suferit expunerea la umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau la alti factori de mediu, la coroziune, oxidare, daca a intrat in contact cu lichide, alimente sau produse chimice
Produse ce trebuiesc inregistrate pe site-ul producatorului inainte de utilizare se pot returna doar sigilate, in caz contrar retururul se va accepta prin diminuarea contravalorii produsului prin valoarea servicilor de readucere la conformitate.
De asemenea, PetplazaShop srl isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Termene de returnare a contravalorii produselor
Daca produsele returnate au fost achitate, vi se va rambursa integral contravaloarea acestora, mai putin cheltuielile de transport, in valoare de 19.90 RON
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, va fi achitata integral contravaloarea produsului inclusiv cheltuielile de transport.
Comenzile de peste 200 lei (care au ca bonus Livrarea Gratuita) vor fi achitate integral daca au fost returnate toate produsele comandate.
In cazul retururilor partiale, daca valoare produselor ramase este mai mica de 200 RON (deci nu ar fi beneficiat de Livrarea gratuita), contravaloarea returului va fi diminuata cu 19.90 RON.
Vânzătorul poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, etc. pentru readucerea lor la starea iniţială, care pot avea o valoare între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului:
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
Daca produsul/produsele pe care le-ati primit prezinta defecte, va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa in acest sens in conformitate cu prevederile de mai jos din capitolul Garantii si sa returnati produsul/produsele respective. Pentru orice produse considerate defecte, noi vom efectua o rambursare integrala.
Prevederile de mai sus nu afecteaza si nici nu limiteaza vreun drept prevazut de lege.
Cesionarea si subcontractarea
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia.
Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale
Dreptul de proprietate intelectuala si industriala de autor (DPI)
Numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea Petplaza Shop S.R.L.
Aceste informatii nu pot fi transmise sau copiate fara acordul prealabil scris al proprietarului. Nerespectarea acestor conditii se sanctioneaza conform legilor in vigoare.
Daca prin continutul site-ului petplaza.ro se incalca drepturi de proprietate intelectuala, va rugam sa ne raportati eventualele situatii la adresa: contact[@]petplaza.ro
Informatiile de pe site
Imaginile de pe site au caracter informativ si pot diferi din cauza diferentelor inerente care pot sa apara intre poze si realitate.
Petplaza.ro pune in mod clar si inteligibil la dispozitia consumatorul urmatoarele informatii:
-
principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor vandute;
-
toate datele despre companie (denumire societate, adresa, telefon etc.);
-
pretul fiecarui produs, pretul total al produselor si toate costurile suplimentare de transport, de livrare;
-
modalitatile de plata, livrare, executare;
-
informatii privind dreptul de retragere, conditiile, termenele si procedurile de exercitare a dreptului respectiv, in conformitate legislatia in vigoare.
Petplaza Shop S.R.L. isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe site.
Petplaza Shop S.R.L. nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului.
Conditii de plata
Cand se utilizeaza un cupon se recomanda sa se verifice conditiile specifice cum ar fi: cantitatea minima comandata, valabilitate si valoare.
Se poate utiliza un singur cupon sau o singura reducere per comanda.
Toate cupoanele trebuie utilizate la momentul comenzii; rambursarea ulterioara sau substituirea cu numerar nu este posibila.
Revanzarea cuponului nu este permisa.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda.
Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze la momentul plasarii comenzii, sau ulterior in timp util, toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Procedura de conciliere
In cazul in care o persoana are o nemultumire se poate adresa in scris catre adresa de e-mail: contact[@]petplaza.ro.
Sesizarile pentru cazurile care impun conciliere pot fi facute de orice persoana care se considera nedreptatita.
In urma primirii descrierii unei situatii, aceasta va fi analizata in detaliu.
Dupa primirea unei sesizari sau a unei reclamatii, se intocmeste un raport asupra cazului si se inainteaza catre managerul general, care va adopta o decizie asupra cazului. Aceasta decizie va fi transmisa catre client in maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii.
Intreaga procedura de conciliere, pana la finalizare este confidentiala.
In cazul in care se ajunge la conciliere cazul se considera inchis.
Drepturile dvs. de a va adresa autoritatilor competente sau chiar instantelor judecatoresti, dupa caz, nu este limitat sau restrins in niciun fel.
Nimic din acesti termeni si conditii nu exclude si nici nu limiteaza raspunderea noastra cu privire la orice aspect pentru care ar fi ilegal sa ne limitam sau sa ne exlcudem raspunderea.
Riscuri si responsabilitati
Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze bunurile si serviciile in sistem de curierat door-to-door catre cumparator prin servicii externalizate de curierat si curierat rapid in toate localitatile din tara.
Produsele alese de cumparator pot fi ridicate si de la sediul Vanzatorului: Cluj Napoca, str. Campina nr. 62A, corp B. .
Comenzile primite din afara tarii se pot livra doar pe teritoriul Romaniei. Momentan nu se pot livra comenzi in strainatate.
Noi incercam sa depunem diligente pentru expedierea comenzilor in cel mai scurt timp cu putinta si in ordinea in care acestea au fost plasate.
Dorinta noastra este sa livram comanda in termen de 1 zi pana la 10 zile lucratoare pentru Cluj Napoca si in termen de 2 zile pana la 10 zile pentru alte locatii din Romania.
Desi intentia noastra este sa efectuam livrarea in aceste intervale, exista posibilitatea ca livrarea sa dureze mai multe din pricina unor circumstante independente de vointa noastra, dar nu mai mult de 30 de zile de la data confirmarii comenzii.
In cazul in care termenul de livrare depaseste 30 de zile, aveti dreptul de a anula comanda.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare a comenzii, vanzatorul este obligat sa anunte cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termenul de 3 zile lucratoare de la primirea informatiilor rectificate.
Transport – Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de vanzator si cumparator diferit, vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu bunurile si serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul cumparatorului, dupa caz.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Garantii
Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (producator sau vanzator), daca este cazul.
Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu se elibereaza duplicate pentru certificatul de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact[@]petplaza.ro.
Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Conformitatea produselor cu specificatiile cuprinse in contractulde vanzare-cumparare, extras din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora:
Art. 5. - (1) Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.
(2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:
-
a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
-
b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
-
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
-
d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
Art. 6. - Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.
Art. 7. - Vanzatorul nu este raspunzator de declaratiile publice prevazute la art. 5 alin. (2) lit. d), in oricare dintre urmatoarele situatii, daca probeaza ca:
-
a) nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratiile in cauza;
-
b) declaratia fusese corectata la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare;
-
c) decizia de a cumpara produsul nu putea fi influentata de declaratiile publice in cauza.
Art. 8. - (1) Orice lipsa a conformitatii rezultata dintr-o instalare incorecta a produselor va fi considerata echivalenta cu o lipsa a conformitatii produselor, daca instalarea face parte din contractul de vanzare a produselor si produsele au fost instalate de vanzator sau pe raspunderea sa.
(2) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta si instalarea incorecta este datorata unei deficiente in instructiunile de instalare.
Drepturile consumatorului
Art. 9. - Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10. - In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11. - (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
-
(2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate; b) importanta lipsei de conformitate; c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
-
(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
-
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
-
(5) In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.
Art. 12. - Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 si 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri: a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului; b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila; c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14. - Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.
Transferul proprietatii
Proprietatea asupra bunurilor si serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul vanzatorului).
In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre vanzator sa permita cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.
Returnari
Petplaza Shop S.R.L. garanteaza rambursarea integrala a pretului conform prevederilor acestor Termeni si conditii cu conditia ca fiecare dintre produsele in discutie sa fie returnate in aceeasi stare in care erau la primire (fara a prezenta deteriorari, spalari, modificari s.a.) si prezentind etichete intacte.
Daca doriti sa returnati un produs, va rugam sa ne notificati despre aceasta utilizind dcatele de contact din acesti Termeni si conditii; va rugam sa introduceti produsul respectiv intr-un colet care va fi expediat catre noi, la adresa precizata in acesti termeni si conditii si va rugam sa va asigurati ca acesta indeplineste conditiile pentru a fi returnat, conform celor de mai sus.
Costurile de transport legate de returnarea produsului sunt suportate de catre Cumparator
De indata ce receptionam produsele obiect al returului, va vom informa despre aceasta utilizind datele de contact pe care ni le-ati pus la dispozitie, confirmindu-va despre acest fapt.
Contravaloarea produselor va va fi returnata prin transfer bancar, iar pentru platile pe care le-ati efectuat utilizind metoda de plata numerar la livrare, va rugam sa ne precizati datele bancare pe care le putem folosi in vederea efectuarii rambursarii.
Raspundere
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
Petolaza Shop S.R.L. nu este raspunzatoare pentru pierderile indirecte care sint un efect secundar al pierderii sau pagubei principale potential suferite (exemplificativ, insa fara a se limita la, pierderea profitului) sau pentru imposibilitatea de a livra produsele sau de a ne indeplini oricare dintre obligatiile care ne revin conform acestor Termeni si Conditii in cazul in care aceasta imposibilitate este cauzata de o situatie de forta majora.
Plafonul valoric maxim al raspunderii noastre fata de dvs., pemtru orice pierdere sau paguba suferita care se produce in legatura cu comanda dvs. pe acest site va fi limitata la valoarea totala (pretul total) al comenzii dvs.
Dreptul de retragere
Dvs. beneficiati de o perioada de 14 zile pentru a va retrage din acest contract la distanta, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele aferente rambursarii sumei pe care ati achitat-o.
Perioada de retragere expira in termen de 14 zile de la primirea ultimei livrari. Inainte de expirarea perioadei de retragere, va rugam sa ne informati in mod neechivoc cu privire la decizia dvs. de retragere din contract, prin posta, email sau fax. Noi va vom comunica, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Noi va vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea dvs., inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia dvs. de retragere din contract.
Noi va vom rambursa aceste sume folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de dvs. pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care dvs. ati fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina dvs. plata de comisioane in urma rambursarii, cu exceptia taxei standard de retur in suma de 19.99 lei.
Fara a aduce atingere acestor prevederi, noi va vom rambursa costurile suplimentare in cazul in care dvs. ati ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de catre noi.
Noi vom putea amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea dvs. conform careia ati trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Dvs. veti returna produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care dvs. ne-ati comunicat decizia dvs. de retragere din contract in conformitate cu art. 11.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de catre dvs. inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Dvs. veti fi responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Alte prevederi
Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.
Termenii si conditiile din acest document inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre partile amintite, referitoare la subiectul prezentului contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
Accesul si utilizarea site-ului petplaza.ro se face sub autoritatea acestor reguli, in termenii si conditiile prezentate.
Utilizarea site-ului, logarea si accesul la servicii presupune implicit acceptarea acestor termeni si conditii, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.
Dreptul de autor pentru informatiile existente pe acest site este detinut de Petplaza Shop S.R.L.
Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus (partial, integral sau modificat) fara permisiunea anterioara explicita, prin acord prealabil scris al Petplaza Shop S.R.L.
Se precizeaza ca articolele postate pe petplaza.ro constituie in marea lor majoritate un pamflet si trebuie tratate ca atare. Exceptia o constituie articolele in care se specifica sursa informatiei si care sunt reale.
Continutul acestui site, textele, grafica, software-ul, siglele si orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor si sunt proprietatea Petplaza Shop S.R.L.
Petplaza Shop S.R.L. sau terte parti pot furniza autorizat, prin intermediul site-ului petplaza.ro, legaturi (link-uri) catre alte pagini sau resurse World Wide Web.
Petplaza Shop S.R.L. nu garanteaza, nu este si nu poate fi facut responsabila in nici un fel de disponibilitatea acestora, de forma, continutul, publicitatea, produsele sau alte materiale disponibile pe site-urile respective.
Petplaza Shopt S.R.L. nu va fi responsabila sau pasibila de a plati despagubiri, direct sau indirect, pentru orice paguba sau pierdere cauzata sau presupusa a fi fost cauzata de/sau in legatura cu folosirea sau increderea in informatiile, continutul, bunurile sau serviciile puse la dispozitie de site-urile respective.
Autentificare