Potivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Returul se poate face doar prin poştă sau prin curier, la adresa: Cluj Napoca, str: Aurel Vlaicu, nr: 19, Bl: V9, ap: 22

Nu se accepta retururi in alte puncte de lucru.

Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail sau impreuna cu produsele, in termenul prevazut de lege.

Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:

  • factură (original sau copie);
  • chitanţa de la curier (original sau copie);
  • notificare.

CLIENTII trebuie sa mentioneze în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului.

În cazul în care nu se respecta condiţiile de retur, SOCIETATEA nu va accepta returul.

Rambursarea contravalorii produselor returnate, va fi efectuata de SOCIETATE catre CLIENT, in decurs de 30 de zile calendaristice prin mandat postal.

ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, societatea are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii societatii .

In momentul in care Clientul returneaza un produs, acesta trebuie sa specifice modalitatea de compensare, alegand un dintre cele doua optiuni, pe care Petplaza.ro le ofera:

  • Inlocuirea produsului cu unul asemanator sau cu alt produs de pe Site
  • Restituirea banilor.

In cazul alegerii primei variante si rezultand o diferenta de bani, se va proceda in felul urmator:

  • Daca produsul ales de client este mai ieftin, Petplaza.ro va returna diferenta de bani in termen de maxim 30 de zile calendaristice, in contul bancar al Clientului.
  • Daca produsul ales de Client este mai scump, atunci acesta va plati diferenta de bani la primirea coletului.

Clientul poate solicita returnarea produselor doar in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care produsul comandat, nu corespunde cu specificatiile din oferta noastra, Clientul poate solicita returnarea acestuia, optand pentru inlocuirea produsului sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia. In cazul in care Clientul alege inlocuirea acestuia, cu un produs de o valoare mai mare, el va trebui sa plateasca diferenta, respectiv, daca valoarea este mai mica, Clientul va primi o rambursare partiala, pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si transport sunt suportate de Petplaza.ro
  • Produsele au fost livrate gresit In cazul in care, din vina Petplaza.ro s-au livrat alte produse, decat cele solicitate, acesta trebuie anuntat telefonic sau prin mail, imediat ce Clientul constata acest lucru si sa solicite returnarea produsului pentru inlocuire. Daca produsele nu mai sunt pe stoc, Clientul poate opta pentru inlocuirea lor sau rambursarea integrala a contravalorii. In cazul daca Clientul opteaza pentru inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, iar daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur sunt suportate de Petplaza.ro
  • In cazul solicitarii unui alt produs, se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care Clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret NU se va returna. Petplaza.ro va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului, ori dupa caz, inlocuirea acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Returnarea banilor sau inlocuirea produselor fara penalizari si fara invocarea unui motiv, se poate efectua doar in urmatoarele conditii:

  • Produsele primite de catre Client nu au fost desfacute sau desigilate.
  • Produsele sunt in exact aceeasi stare in momentul primirii, iar ambalajele produselor sunt intacte.
  • In cazul tuturor produselor, folosirea lor, fie si numai o singura data, anuleaza dreptul clientului de a le returna!
  • Produsele gen hrana, delicii, vitamine, etc. vor putea fi returnate, numai in cazul in care ambalajul nu a fost deschis.
  • Produsele care sunt la reduceri finale sau aduse pe comanda speciala, nu se mai pot returna.

Petplaza.ro isi rezerva dreptul de a nu mai accepta comenzi de la clienti care au facut mai mult de 2 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.