PetPlaza.ro - Magazin online pentru hrana de animale si accesorii

Politica de retur - PetPlaza.ro - Magazin online pentru hrana de animale si accesorii

  • Condiţiile generale de returnare se aplica numai clientilor persoane fizice:

    Produsele achiziţionate la distantă se pot returna conform O.U. 34/2014. Acestea vor fi returnate în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

    Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport (curier rapid sau posta) cu care s-a făcut expedierea. Alegerea curierului este la latitudinea dvs. si va recomandam sa notati numarul AWB pentru a putea urmari coletul. Vânzătorul va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 de zile de la data receptionării acestora. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, zgârieturi, lovituri, ciobituri, şocuri, modificări sau hrana desigilata.

    Vânzătorul poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, etc. pentru readucerea lor la starea iniţială, care pot avea o valoare între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului:

    "Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

    Produsele primite defecte:

    Dacă produsele returnate sunt defecte sau au vicii de fabricaţie, fac obiectul garanţiei specifice fiecărui produs în parte.

     

    Procedură de returnare a produselor:

    1. Completaţi formularul RMA
    2. Specificati numarul RMA (primit la completarea formularului) pe colet.
    3. Trimiteţi coletul la adresa: str. Campina nr 62, Cluj-Napoca, Cod postal: 400635, jud. Cluj; Destinatar: Petplaza Shop SRL
    NOTĂ: Vă recomandăm returnarea coletelor prin Urgent Cargus sau alt curier în afară de FanCourier. Angajații FanCourier ne aduc colete o singură dată pe săptămană și puteți avea întârzieri în livrarea coletelor către firma noastră.

     

    Instrucţiuni de ambalare a produselor:

    - Includeţi toate accesoriile originale ale produsului returnat.
    - Notaţi numărul RMA pe colet astfel încât să putem identifica mai repede coletul dvs.
    - NU lipiţi cu bandă adezivă(scotch) pe cutia produselor!
    - NU scrieţi pe cutia produselor cu pix, cariocă, etc!
    - Ambalaţi cutiile originale în hârtie de împachetat sau folie de plastic.

    Daca nu aveti posibilitatea completarii formularului RMA puteti descarca formularul de retragere de aici.

WhatsApp Chat WhatsApp Chat